czwartek, 12 stycznia 2017

Odsprzedam pustaki

Transport we własnym zakresie Na palecie szt ok. Zróżnicowany zbiór ofert, najlepsze ceny i promocje. Wejdź i znajdź to, czego szukasz! Jak w temacie, z transportem, Śląskie.


Pustak wypełniony. Odbiór z hurtowni. Ma ktos do odsprzedania pustaki pianowe ok szt jak komus zalegaja i nie sa potrzebne to odkupie. Odsprzedam pustaki MAX. Gość: MonikaIP: 62.


Zostały mi z budowy palety (ok. 4szt). Miejscowość Śliwice pod Wrocławiem. Proszę podawajcie w kolejności: nazwa, sztuk, cena za sztukę oraz . Kupię pustaki Wienerberger, łącznie 2. Wpisz nieodmienialne części szukanych fraz, np.


SZUKAJ, a będą wyświetlone wyniki zawierające wszystkie odmiany: ław . Najpełniejsze i najbardziej . Witam Mam do sprzedania pustaki Porotherm Winenberger pozostałe mi po. Mój problem polega na lasowaniu się pustaków żużlowych z których jest. Ci tej chemii nie odsprzedam choć mam . Odpowiedz: (Użyj zakładki Kontakt powyżej). ODSPRZEDAM PUSTAKI KERAMZYTOWE.


WYSTARCZAJĄCA ILOŚĆ NA BUDOWĘ DOMU I GARAŻU. Temat: odsprzedam porotherm 1wieliczka. Od: Piotr Wozniak w. Nowy Sącz, małopolskie. Sprzedam słupki betonowe używane 2. Okna pcv, dach pokryty blachą. Powierzchnia mieszkalna m użytkowa.


Odsprzedam pustaki

Szczegóły ogłoszenia. Komentarze opinie. Ale laski takie, jak Chris, były zawsze pustakami i nie było sensu się za nimi oglądać.


Nie odsprzedam go, chyba, że za kilka lat osiągnie jakieś zawrotne ceny. Witam, ja na bazarku :wink: odsprzedam skrzynkę budowlaną oraz mwełny elewacyjnej. Tanio sprzedam pustaki stropowe teriva, keramzytowe, ok szt.


Odsprzedam pustaki

Jego zadaniem jest zapewnić dostawy, głównie z importu, pustaków ,. Działka o wymiarach: szer. Parterowy kryty blachodachówką - strop ocieplony wełną mineralną(30cm ) . Produkcja i sprzedaż pustaków żużlowych. Przyjmę odkupię pustaki. Sposób wentylacji oraz ilość pustaków wentylacyjnych i przekroje kominów . Kupiłem za dużo odsprzedaje cena 1za pustak transport we własnym zakresie.


Więcej informacji:.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.