niedziela, 15 listopada 2020

Tylbian opinie

Skład Tylosinum tartaricum 1g. Vehiculum ad l0 . Leki jakie ja stosowałem to gramy tylozyny ( tylbian , tylawit) plus gramy tetracykliny na litr wody. Tak przygotowane lekarstwo podajemy przez dni.


Wieczorem, po ciemku, sprawdzałam jajka od silek. Z jaj były . Inne zwierzęta w naszych gospodarstwach - Kozolinforum o kozach. Jako lekarstwo stosuje się TYLBIAN. I pewnie nie tylko to. Jodo-Camphoratum 150g.


Zinci Oxidati, 150g. Tak jedynym, poza tym świadczy to też o SIBO czyli przeroście bakteryjnym więc leczenie antybiotykami też wskazane- metronidazol lub tylbian. Ostatnio borykamy się w gospodarstwie z okropną biegunką-podajemy tylbian , oksytetracyklinę w znacznie zawyżonych dawkach i za nic nie . Zasięgnęłam opinii weterynarza. Zalecił mi tylbian (do wody).


Kuracja trwała długo (tyg.) , ale ptaszek całkowicie zdrów i wyleczony. Zapraszamy do kontaktu. V Polskie Forum Kapitałowo - Finansowe TWOJE. Szczegółowe informacje. PROMAR Spółka z o. Zakład Zielarski Kawon-Hurt Nowak Sp.


Maryniu, w imieniu użytkowników naszego forum deklarujemy Ci. Goldie trochę za długo brała TYLBIAN i trzeba podać leki osłonowe. Warmiiiskiego Bydgoszcz Weterynaryjne Wizyty Domowe Konsultacje, Opinie. TYLBIAN - granulat (drob, trzoda, bydlo. mi?sozerne) tylozyna, preparat . Smithfield Foods shuts down Polish plant for safety review 09:AM EDT on.


Koledzy wchodzę do gołębnika a tam kichanie, charczenie, szczekanie u jednego zauważyłem że ma opuchnięte nozdrza podejrzewam że to . PLW bydło, świnia, pies. Vetoquinol Biowet. Tylbian Injectio.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.